Veelgestelde vragen
Waar kunnen wij u mee helpen?
Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
Locatie & bereikbaarheid
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn iedere maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur en 19.00 tot 22.00 uur. Buiten deze openingstijden is verhuur in overleg mogelijk. Op zondag zijn wij gesloten.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. U kunt ons bellen op 0320 265 020, of 06 573 423 99. U kunt ons via Whapsapp bereiken op 0657342399, of per e-mail via info@congrespijler.nl.
Zijn jullie goed bereikbaar met het OV?
Vanaf treinstation Lelystad Centrum kunt u met meerdere bussen ons congrescentrum bereiken. Bus 6 – halte Slotenlaan, Bus 7 – halte Voorstraatbrug en Bus 207 – halte Palazzo, brengen u op loopafstand van ons congrescentrum.
Zijn jullie goed bereikbaar met de auto?
Ons congrescentrum ligt vlakbij de afrit Lelystad (afrit 10) van de A6. Vervolg uw weg op de N309 (Larserdreef) richting Lelystad Centrum en neem na het benzinestation één van de drie afslagen naar rechts naar de Ketelmeerstraat. Ga op de Ketelmeerstraat naar links en u vindt ons aan het einde van de straat.
Vanuit Lelystad neemt u op de Zuigerplasdreef de afslag naar de Voorstraat. Op de Voorstraat neemt u de eerste afslag naar rechts naar de Pijlersloot. Gelijk na de kruising met het fietspad rijdt u rechts ons parkeerterrein op.
Kan ik gemakkelijk parkeren?
Wij beschikken over 250 gratis parkeerplaatsen op ons eigen terrein.
Kan ik mijn elektrische auto bij jullie opladen?
Op ons eigen parkeerterrein hebben wij geen oplaadfaciliteiten. In de directe omgeving, op loopafstand, zijn wel laadpalen beschikbaar.
Is er een lift?
Ja, om de ruimtes op de eerste verdieping van ons hoofdgebouw te bereiken kunt u gebruik maken van een lift.
Zijn jullie toegangelijk voor mindervaliden?
Ja, wij beschikken over meerdere mindervalideparkeerplaatsen dichtbij onze ingang. Daarnaast beschikken wij over een lift en mindervalidetoiletten en zijn alle ruimtes drempelloos te bereiken.
Bewaren jullie gevonden voorwerpen?
Wij bewaren alle voorwerpen die bij ons gevonden worden bij onze balie. Alles wat gevonden wordt, wordt minimaal 6 maanden bewaard. U kunt contact opnemen met uw contactpersoon of onze balie, zij zoeken dan voor u uit of uw verloren voorwerp bij ons gevonden is
Kan ik bij jullie printen/kopiëren?
Ja, dat is mogelijk. Wanneer u bij de balie aangeeft dat u iets wilt printen of kopiëren, wordt dit door één van onze medewerkers voor u verzorgt. De kosten inzake het printen/kopiëren, worden op basis van nacalculatie op de eindfactuur meegenomen.
Ruimtes
Hoeveel ruimtes zijn er?
Wij hebben in totaal 25 ruimtes, variërend in grootte van 9 tot 900 m2
Zijn er kleedkamers beschikbaar?
Is er buitenruimte beschikbaar?
Wij beschikken over een ruim terras, waar u tijdens uw bijeenkomst bijvoorbeeld kunt lunchen. Ook is het mogelijk om de buitenruimte bij uw bijeenkomst te betrekken, bijvoorbeeld voor een borrel of koffiepauze.
Is er een apart restaurant?
Nee, er is geen apart restaurant. Bij kleinere bijeenkomsten is de catering (lunch) in dezelfde ruimte als de bijeenkomst zelf, tenzij u van te voren aangeeft dat u wilt lunchen in een andere ruimte. Bij grotere evenementen verzorgen wij de catering in onze Centrale Hal, hier worden dan cateringpleinen ingericht.
Kan ik voor, na of tijdens mijn bijeenkomst nog even bij jullie werken?
Ja, dat is zeker mogelijk. Wij beschikken over gratis wifi in het gehele gebouw en er zijn meerdere zithoekjes waar u even rustig kunt zitten. Wilt u echt even helemaal privé zitten, geef dit dan bij onze balie aan, daarvoor hebben we kleine werkruimtes beschikbaar.
organiseren
Kan ik van tevoren de locatie bezichtigen?
Dit is uiteraard mogelijk. Wanneer u contact opneemt met één van onze event managers, kunnen zij u alle ruimtes laten zien en een voorstel voor het programma met u doorspreken.
Kan ik van tevoren materiaal (laten) opsturen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw materiaal op (laten) sturen naar ons bezoekadres. Denk bijvoorbeeld aan cursusmateriaal voor een workshop, of bloemen voor een diplomering. Wanneer u op de doos vermeldt om welke bijeenkomst het gaat, of dit per e-mail met ons afstemt, dan zorgen wij dat uw spullen op de dag van uw bijeenkomst in de ruimte klaarstaan.
Kan ik mijn particuliere feest bij jullie organiseren?
Nee, wij richten ons op zakelijk verhuur, denk hierbij aan congressen, vergaderingen, opleidingen etc. Wij zijn niet ingericht op verjaardagen, baby showers of andere particuliere feesten.
catering
Houden jullie rekening met mijn dieet en/of allergieën?
U kunt tot een week voor aanvang van uw bijeenkomst uw dieetwensen bij ons doorgeven. Onze catering houdt rekening met alle dieetwensen en allergieën. Denk hierbij bijvoorbeeld aan geen boter op brood, vegetarisch, vegan, glutenvrij, halal, lactosevrij, pinda allergie enzovoort.
Kan ik op de dag zelf nog dieetwensen doorgeven?
Komt u bij ons op locatie en zijn uw dieetwensen nog niet doorgegeven? Geeft u uw wensen dan zo vroeg mogelijk bij de balie door, in veel gevallen kan de catering hier nog rekening mee houden.
Kan ik mijn eigen catering verzorgen?
Nee, het is niet mogelijk om uw eigen catering te verzorgen/cateraar mee te nemen. Wij beschikken over onze eigen catering waarmee wij al uw wensen kunnen vervullen en de kwaliteit van onze catering kunnen waarborgen.
Kan ik deelnemers toevoegen?
Ja, u kunt nog tot één dag voor aanvang van de bijeenkomst deelnemers toevoegen aan uw bijeenkomst. Het is niet mogelijk om het aantal deelnemers na 10 werkdagen voor aanvang van de bijeenkomst nog naar beneden bij te stellen. Dit in verband met de inkoop van onze catering.
techniek
Kan ik mijn eigen techniek/technici meenemen?
Onze grote zalen zijn volledig ingericht met techniek m.b.t. licht, geluid, projectie en opname. Daarnaast beschikken wij over technici om deze apparatuur te bedienen. Mocht u toch gebruik willen maken van uw eigen techniek en/of technici, is hier in overleg veel in mogelijk.
Kan ik op de dag zelf nog techniek bijboeken?
Kleine apparatuur, zoals beamers of presentatieschermen zijn (mits beschikbaar) op de dag zelf nog bij te boeken. Geavanceerdere apparatuur en/of de inzet van technici is op de dag zelf niet meer mogelijk.