Evenementen

Foto van de voorzijde van het congrescentrum

Evenementenlocatie in flevoland

De basis van uw evenement

Wij bieden ruimte aan de meest uiteenlopende zakelijke evenementen.

Wat u ook wilt organiseren, met 25 zalen, variërend in grootte van 9 tot 900 m2 is er altijd een ruimte die bij uw bijeenkomst past.

Daarnaast bieden wij hoogwaardige technische faciliteiten en catering, professionele begeleiding en zijn wij uitstekend bereikbaar, zowel per auto als het OV.

Waarom Congrescentrum de Pijler

Bij ons krijgt u alle ruimte, service en flexibiliteit

Centraal gelegen en goed bereikbaar

Met onze ligging in Lelystad en vlakbij de A6, zijn we zeer centraal gelegen in Nederland en goed bereikbaar. Wij beschikken over 250 gratis parkeerplaatsen op eigen terrein en zijn ook met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Flexibel en op maat

Wij bieden veel flexibiliteit bij de invulling van uw zakelijke evenement. Wij werken niet met vaste arrangementen, maar gaan met u in gesprek om zo te komen tot een evenement wat volledig aansluit op uw wensen en mogelijkheden.

Persoonlijke service

Onze event managers begeleiden u vanaf het samenstellen van het voorstel en het draaiboek, tot en met de uitvoering op de dag zelf. Zo heeft u tijdens het gehele traject één aanspreekpunt, waar u met al uw vragen terecht kunt.

Totaaloplossing voor uw evenement

Wij zijn meer dan een locatie, wij bieden een totaaloplossing voor uw zakelijke evenement. Naast technische faciliteiten en professionele catering, denken wij graag mee over aankleding, branding etc. om zo een perfect totaalplaatje te creëren.

Dé plek voor uw volgende evenement

Voor welke evenementen is onze locatie te boeken?

Voor vrijwel elk type zakelijk evenement hebben wij een geschikte ruimte

Waar kunnen wij u mee helpen?

Wij faciliteren graag uw volgende zakelijke bijeenkomst!

Onze zalen

Alle ruimte voor uw perfecte evenement

Met 25 ruimtes van 9 tot 900 m2 bieden wij voor elke zakelijke bijeenkomst de passende ruimte(s)

Het auditorium gefotografeerd vanaf middenachter, met zicht op de stoelen en het podium

Auditorium

Het Auditorium is met 900 m2  onze grootste zaal en van alle gemakken voorzien.

Programmazaal

De Programmazaal is een goed uitgeruste ruimte in ons bijgebouw voor bijeenkomsten tot 200 personen

referenties

Onze klanten aan het woord!

Veelgestelde vragen

Waar kunnen wij u mee helpen?

Nee, wij richten ons op zakelijke evenementen, zoals product lanceringen, netwerkbijeenkomsten etc. wij zijn niet ingericht op verjaardagen, baby showers, of andere particuliere evenementen.

Dit is uiteraard mogelijk. Wanneer u contact opneemt met één van onze event managers, kunnen zij u alle ruimtes laten zien en een voorstel voor het programma met u doorspreken.

Wij zijn iedere maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur en 19.00 tot 22.00 uur. Buiten deze openingstijden is verhuur in overleg mogelijk. Op zondag zijn wij gesloten.

Benieuwd wat wij voor uw bijeenkomst kunnen betekenen?