Evenementenlocatie in flevoland
De basis van uw evenement
Wij bieden ruimte aan de meest uiteenlopende zakelijke evenementen.
Wat u ook wilt organiseren, met 25 zalen, variërend in grootte van 9 tot 900 m2 is er altijd een ruimte die bij uw bijeenkomst past.
Daarnaast bieden wij hoogwaardige technische faciliteiten en catering, professionele begeleiding en zijn wij uitstekend bereikbaar, zowel per auto als het OV.
Waarom Congrescentrum de Pijler
Bij ons krijgt u alle ruimte, service en flexibiliteit
Centraal gelegen en goed bereikbaar
Flexibel en op maat
Persoonlijke service
Totaaloplossing voor uw evenement
Dé plek voor uw volgende evenement
Voor welke evenementen is onze locatie te boeken?
Voor vrijwel elk type zakelijk evenement hebben wij een geschikte ruimte
Zakelijke evenementen
Wij bieden ruimte aan de meest uiteenlopende zakelijke evenementen, denk hierbij bijvoorbeeld aan:
Informele evenementen
Ook voor informelere zakelijke evenementen bieden wij mogelijkheden, denk hierbij bijvoorbeeld aan:
Waar kunnen wij u mee helpen?
Wij faciliteren graag uw volgende zakelijke bijeenkomst!
Onze zalen
Alle ruimte voor uw perfecte evenement
Met 25 ruimtes van 9 tot 900 m2 bieden wij voor elke zakelijke bijeenkomst de passende ruimte(s)
Auditorium
Het Auditorium is met 900 m2 onze grootste zaal en van alle gemakken voorzien.
Aula
De Aula is een multifunctionele zaal voor zakelijke bijeenkomsten tot 250 personen
Programmazaal
De Programmazaal is een goed uitgeruste ruimte in ons bijgebouw voor bijeenkomsten tot 200 personen
Bekijk ons complete zalenoverzicht
referenties
Onze klanten aan het woord!






onze services
Meer dan alleen een locatie
Wij bieden verschillende services om uw evenement compleet te maken



Veelgestelde vragen
Waar kunnen wij u mee helpen?
Kan ik mijn particuliere evenement bij jullie organiseren?
Nee, wij richten ons op zakelijke evenementen, zoals product lanceringen, netwerkbijeenkomsten etc. wij zijn niet ingericht op verjaardagen, baby showers, of andere particuliere evenementen.
Kan ik van tevoren de locatie bezichtigen?
Dit is uiteraard mogelijk. Wanneer u contact opneemt met één van onze event managers, kunnen zij u alle ruimtes laten zien en een voorstel voor het programma met u doorspreken.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn iedere maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur en 19.00 tot 22.00 uur. Buiten deze openingstijden is verhuur in overleg mogelijk. Op zondag zijn wij gesloten.